Фон у синіх тонах надрукований методом жикле на полотні. Центральне зображення нанесене срібною поталлю, що завдяки колірному контрасту створює відчуття об’єму. Картина поміщена в чорну дерев’яну раму зі сріблястим переднім краєм, без скла.
Абстрактне зображення у блакитних, синіх та сірих тонах надруковане методом жикле на полотні, завдяки чому зберігається фактура мазка. Окремі деталі акцентовані срібною поталлю. Картина поміщена в чорну дерев’яну раму зі сріблястим переднім краєм.
Абстрактне зображення у блакитних, синіх та сірих тонах надруковане методом жикле на полотні, завдяки чому зберігається фактура мазка. Окремі деталі акцентовані срібною поталлю. Картина поміщена в чорну дерев’яну раму зі сріблястим переднім краєм.
У виготовленні картини Lea використана змішана техніка: фонове зображення нанесене на полотно за допомогою друку, потім вручну додані текстури зелених, синіх, жовтих та багряних відтінків. Репродукція поміщена у чорну дерев’яну раму зі сріблястим переднім краєм.
Абстрактне зображення у бірюзових, сірих, білих і вугільних тонах написане олійними фарбами на полотні, окремі деталі виконані золотою поталлю. Рельєфно нанесені шари фарби створюють враження хвиль, що накочуються на берег. Полотно закріплене на дерев’яному підрамнику і поміщене у тонку сріблясту раму. Оскільки кожне зображення створювалося вручну, можливі деякі відмінності від